Danny X-Factor bakal mendirikan rumah tangga?

aaahhh terkejut mak biler tahuuu yang Danny X-Factor nak kawin....? btol ke... jom tengokkkkk apa citer disebalikkk....NYAAA.... nak tau lebih lanjut gakkkk yeee dakkk!...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku terjumpa info nie dari liriklagumuzika... jom kita baca leh lanjut...NYA yeee~

Danny X-Factor bakal berkahwin pada 16 September 2011. Majlis pernikahannya dibuat secara sederhana untuk keluarga di Kampar, Perak.....


tersengih Danny kita nie ye.. oh maklum laa nak berumah tangga....


Danny, 31, bertunang dengan Saidatul Fazlin Zakaria, 25, pada 20 Mac lalu di kediaman keluarga pramugari itu di Kampung Tersusun Tronoh Mines, Kampar.

"Saya akan bernikah pada 16 September ini, sempena cuti Hari Malaysia. Majlis menyambut menantu di Pasir Mas, Kelantan akan diadakan dua minggu selepas itu manakala majlis persandingan akan diadakan awal Oktober depan," kata Danny kepada Mangga Online.

Danny atau nama penuhnya Mohd. Khardanie Anwa kembali aktif menyanyi apabila meneruskan perjuangan X-Factor bersama Shah dan Zach. Mereka kini memiliki single baru yang mula mendapat sambutan peminat.





p/s: A to Z Lyrics nak mengucapkan... selamat pengantin baru buat Danny X-Factor bersama pasanganNYA... semoga bahagia hingga ke anak cucu... *peace yawww* NO WAR bebeh!!


FACEBOOK COMMENT!

0 comments:

Post a Comment